Original title:
Analýza komunikačních kampaní Nadace Českého rozhlasu v rámci projektu Světluška
Authors:
Prudičová, Lucie ; Dvořáková, Dana (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce se zabývá charakteristikou a specifiky sociálního marketingu s důrazem na komunikační mix, dále charakteristikou neziskového sektoru a použitím marketingu v této oblasti na konkrétním příkladě Nadačního fondu Českého rozhlasu. Zde se soustředí na ananlýzu komunikačních kampaní a doprovodných akcí Nadačního fondu, zejména v rámci stežejního projektu Světluška. Pojmenovává klíčové faktory úspěšné marketingové komunikace v sociální oblasti.
Keywords:
komunikační mix; nadační fond; sociální marketing; Světluška
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/930