Original title: Marketingová studie destinace cestovního ruchu Moravský kras
Authors: Stejskalová, Lucie ; Petrů, Zdenka (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem této diplomové práce je zhodnocení marketingového prostředí a zmapování destinačního mixu oblasti Moravského krasu. Na základě těchto zhodnocení jsou stanovena doporučení pro rovnoměrnější využití potenciálu této destinace.
Keywords: destinační mix; marketingová studie; Moravský kras

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/992

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77301


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-11-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share