Název: Trade Marketing v mezinárodní farmaceutické společnosti Novartis
Autoři: Balcarová, Jana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem této práce je přiblížit studentům pojem Trade Marketing a objasnit jeho velmi důležitou úlohu pro podnik. Trade Marketing je představen na základě příkladů aktivit z praxe farmaceutické společnosti Novartis. Praktické příklady jsou doplněny o analýzu jejich úspěšnosti a návrhy na zlepšení do budoucna. Práce se dále zabývá specifiky farmaceutického průmyslu (legislativa, etika), vysvětluje pojmy související s Trade Marketingem (Category Management, Merchandising)a představuje firmu Novartis a její produkty.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1011

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77299


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet