Original title:
Srovnání účinnosti reklamních aktivit na automobilovém trhu
Authors:
Tuček, Radim ; Mikeš, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce se zabývá komunikačním výzkumem, konkrétně zkoumá účinnost reklamy jednotlivých automobilových značek a vozů. Soustředí se na třídu malých vozů. Obecně je popsán automobilový trh v ČR, blíže osobní automobily (třída malých vozů) a detailně je srovnávána komunikace 3 vybraných značek a jejich malých vozů. Jde o Škoda (Fabia), Renault (Thalia, Clio) a Kia (Rio). Snaží se poukázat na rozdíly v přístupu ke komunikaci a z nich vyplývající rozdílnou účinnost.
Keywords:
automobilky; automobilový trh; efektivita komunikace; komunikační výzkum; účinnost komunikace; účinnost reklamy
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1061