Original title: Srovnání účinnosti reklamních aktivit na automobilovém trhu
Authors: Tuček, Radim ; Mikeš, Jiří (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce se zabývá komunikačním výzkumem, konkrétně zkoumá účinnost reklamy jednotlivých automobilových značek a vozů. Soustředí se na třídu malých vozů. Obecně je popsán automobilový trh v ČR, blíže osobní automobily (třída malých vozů) a detailně je srovnávána komunikace 3 vybraných značek a jejich malých vozů. Jde o Škoda (Fabia), Renault (Thalia, Clio) a Kia (Rio). Snaží se poukázat na rozdíly v přístupu ke komunikaci a z nich vyplývající rozdílnou účinnost.
Keywords: automobilky; automobilový trh; efektivita komunikace; komunikační výzkum; účinnost komunikace; účinnost reklamy

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1061

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77296


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-11-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share