Original title: Marketingová strategie hotelu Zlatá hvězda Třeboň
Authors: Urbanová, Julie ; Pillmayerová, Jarmila (advisor) ; Krejčová, Ing. (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem diplomové práce je zmapování stávajících kapacit ubytovacích zařízení v Třeboni a jejich očekávaný nárůst v horitontu cca do dvou let. Dále se práce zabývá marketingovým mixem v odvětví pohostinství a cestovního ruchu a analýzou tržních příležitostí. Na závěr je vypracována marketingová strategie pro hotel Zlatá hvězda a doporučeny návrhy, které by mohly přispět k dalšímu rozvoji služeb hotelu, eliminaci sezónních výkyvů, atp.
Keywords: analýza tržních příležitostí; cestovní ruch; marketing v cestovním ruchu; marketingová strategie; marketingový mix; segmentace trhu

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1388

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77286


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-11-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share