Original title:
Marketingová strategie hotelu Zlatá hvězda Třeboň
Authors:
Urbanová, Julie ; Pillmayerová, Jarmila (advisor) ; Krejčová, Ing. (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem diplomové práce je zmapování stávajících kapacit ubytovacích zařízení v Třeboni a jejich očekávaný nárůst v horitontu cca do dvou let. Dále se práce zabývá marketingovým mixem v odvětví pohostinství a cestovního ruchu a analýzou tržních příležitostí. Na závěr je vypracována marketingová strategie pro hotel Zlatá hvězda a doporučeny návrhy, které by mohly přispět k dalšímu rozvoji služeb hotelu, eliminaci sezónních výkyvů, atp.
Keywords:
analýza tržních příležitostí; cestovní ruch; marketing v cestovním ruchu; marketingová strategie; marketingový mix; segmentace trhu
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1388