Název:
Význam lázeňství pro podnikatelské subjekty v České republice a Maďarsku
Překlad názvu:
Meaning of spa for entreprenuerial subjects in Czech Republic and Hungary
Autoři:
Magenheimová, Aneta ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Keprta, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem práce bylo provést komparaci České republiky a Maďarska z hlediska současného stavu lázeňství, systému poskytování lázeňské péče, počtu lázeňských zařízení v zemi a jejich právních forem podnikání. Dále provést srovnání konkrétního lázeňského zařízení v České republice s lázeňským zařízením stejné právní formy podnikání a obdobného významu v Maďarsku z hlediska marketingového mixu, vyjádřit význam lázeňství pro subjekty podnikající v lázeňství pomocí statistických údajů z oblasti lázeňství. V závěru práce identifikovat silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení lázní v České republice a Maďarsku pomocí SWOT analýzy, na jejím základě stanovit návrhy a doporučení pro lázeňská zařízení v České republice.
Klíčová slova:
komparace; lázeňská zařízení; lázeňství; marketingový mix; Maďarsko; SWOT analýza; Česká republika
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5585