Original title: Význam lázeňství pro podnikatelské subjekty v České republice a Maďarsku
Translated title: Meaning of spa for entreprenuerial subjects in Czech Republic and Hungary
Authors: Magenheimová, Aneta ; Mlejnková, Lena (advisor) ; Keprta, Martin (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem práce bylo provést komparaci České republiky a Maďarska z hlediska současného stavu lázeňství, systému poskytování lázeňské péče, počtu lázeňských zařízení v zemi a jejich právních forem podnikání. Dále provést srovnání konkrétního lázeňského zařízení v České republice s lázeňským zařízením stejné právní formy podnikání a obdobného významu v Maďarsku z hlediska marketingového mixu, vyjádřit význam lázeňství pro subjekty podnikající v lázeňství pomocí statistických údajů z oblasti lázeňství. V závěru práce identifikovat silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení lázní v České republice a Maďarsku pomocí SWOT analýzy, na jejím základě stanovit návrhy a doporučení pro lázeňská zařízení v České republice.
Keywords: komparace; lázeňská zařízení; lázeňství; marketingový mix; Maďarsko; SWOT analýza; Česká republika

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5585

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77218


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-11-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share