Original title:
Význam lázeňství pro podnikatelské subjekty v České republice a Maďarsku
Translated title:
Meaning of spa for entreprenuerial subjects in Czech Republic and Hungary
Authors:
Magenheimová, Aneta ; Mlejnková, Lena (advisor) ; Keprta, Martin (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem práce bylo provést komparaci České republiky a Maďarska z hlediska současného stavu lázeňství, systému poskytování lázeňské péče, počtu lázeňských zařízení v zemi a jejich právních forem podnikání. Dále provést srovnání konkrétního lázeňského zařízení v České republice s lázeňským zařízením stejné právní formy podnikání a obdobného významu v Maďarsku z hlediska marketingového mixu, vyjádřit význam lázeňství pro subjekty podnikající v lázeňství pomocí statistických údajů z oblasti lázeňství. V závěru práce identifikovat silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení lázní v České republice a Maďarsku pomocí SWOT analýzy, na jejím základě stanovit návrhy a doporučení pro lázeňská zařízení v České republice.
Keywords:
komparace; lázeňská zařízení; lázeňství; marketingový mix; Maďarsko; SWOT analýza; Česká republika
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5585