Original title:
Marketingová strategie cestovní agentury Patriot travel
Authors:
Hradečná, Jana ; Valentová, Jana (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie cestovní agentury specializující se na příjezdový cestovní ruch ze zemí Severní a Latinské Ameriky. Součástí práce je i návrh marketingové strategie na následující období s ohledem na výsledky analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Práce je rozdělena do dvou celků, teoretické a praktické části. Teoretická část zahrnuje obecné předpoklady tvorby marketingové strategie, praktická pak aplikuje na tyto předpoklady činnost konkrétního podnikatelského subjektu.
Keywords:
cestovní ruch; incoming; marketingová strategie; marketingový mix; segmentace trhu
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5746