Název: Trh marketingového výzkumu - analýza současného stavu odvětví, predikce vývoje, mezinárodní srovnání
Překlad názvu: Market of marketing research - analysis of contemporary state, prediction of future development, international comparison
Autoři: Laschoberová, Libuše ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent) ; Machková, Hana (oponent) ; Přikrylová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza trhu; marketingový výzkum; mezinárodní marketingový výzkum; primární výzkum; průzkum trhu; analysis of market; international marketing research; market research; marketing research; primary research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28015

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77072


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet