Název:
Analýza marketingového mixu a nabídkového portfolia ve společnosti Barum Continental, s.r.o.
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in the company Barum Continental, s.r.o.
Autoři:
Anderle, Jiří ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Peterka, Marek (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je analýza nejdůležitějších součástí marketingového mixu. Jelikož autor navazuje na svou bakalářskou práci, je zaměřena na zkoumání produktu společnosti, cenové a distribuční politiky a v neposlední řadě komunikační ho mixu a srovnání minulého stavu z roku 2008 se stavem současným a analyzuje, zda- li se firma poučila z chyb minulých k nápravě nepříznivých skutečností z roku 2008. Na závěr této práce autor je použito dotazníkového šetření k analýze nabídkového portfolia, z něhož autor vyvodil komplexní závěry těchto dvou příbuzných oblastí, které firmě Barum Continental spol. s.r.o. nabídnou možnost nestranného zhodnocení současné marketingové situace a její působení na konečné zákazníky.This degree work is targeted on the analysis of marketing mix tools in the company Barum Continental. At the end it would be analyse also the the portfolio of the products and their effect on the customers. From this informations the author deduced the conclusion, which could be used by the company Barum Continental to improve their current processes.
Klíčová slova:
Barum Continental; Marketingový mix; nabídkové portfolio; Barum Continental; Marketing mix; tyres
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24208