Original title:
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Translated title:
Marketing Communication in Pharmaceutical Industry
Authors:
Jirků, Jitka ; Lešetický, Ondřej (advisor) ; Hodek, Jiří (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je poskytnou ucelený teoretický základ k pochopení specifik komunikace v marketingu farmaceutických firem. Vyjádřit jasné odlišnosti v této oblasti a shrnout základní získané poznatky k návrhu optimální marketingové komunikace pro farmaceutické společnosti.The object of this thesis is to give a self-contained theoretical basis for understanding of the specifics of the communication in marketing of pharmaceutical companies. To formulate a marked differences in this field and to summarize the main acquired information towards the plan of optimal marketing communication for pharmaceutical companies.
Keywords:
communication; Marketing; pharmacy; farmacie; komunikace; Marketingová
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/24640