Název:
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Překlad názvu:
Marketing Communication in Pharmaceutical Industry
Autoři:
Jirků, Jitka ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Hodek, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je poskytnou ucelený teoretický základ k pochopení specifik komunikace v marketingu farmaceutických firem. Vyjádřit jasné odlišnosti v této oblasti a shrnout základní získané poznatky k návrhu optimální marketingové komunikace pro farmaceutické společnosti.The object of this thesis is to give a self-contained theoretical basis for understanding of the specifics of the communication in marketing of pharmaceutical companies. To formulate a marked differences in this field and to summarize the main acquired information towards the plan of optimal marketing communication for pharmaceutical companies.
Klíčová slova:
farmacie; komunikace; Marketingová; communication; Marketing; pharmacy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24640