Original title:
Interaktivní média v ČR
Translated title:
Interactive media in the Czech Republic
Authors:
Peterka, František ; Král, Petr (advisor) ; Raška, Ondřej (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce je rozdělena do třech částí. V úvodu je definovaná interaktivní reklama a jsou popsány jednotlivé typy internetové a mobilní reklamy. Druhá část je zaměřena na na zajímavé internetové a mobilní projekty v České republice nabízející klientům nové možnosti komunikace protřednictvím internetu a mobilního telefonu. Poslední část je věnována projektu společnosti Golf Europe a počáteční reklamní kampani prostřednictvím interaktivních médií.This paper is divided into 3 parts. First part defines the interactive media and describes particular types of internet and mobile media. The second part is focused on interesting projects in the Czech Republic, which offer new possibilities of internet and mobile advertising. The last part describes the project www.golfeurope.cz and its starting campaign with using the interactive media.
Keywords:
internet advertising; mobile advertising; pay per action; pay per click; pay per impressions; internetová reklama; mobilní reklama; platba za akci; platba za klik; platba za zobrazení
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/24641