Název:
Psychologické aspekty působení na zákazníka
Překlad názvu:
Psychological Aspects of the Functioning on Consumer
Autoři:
Balounová, Monika ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá vztahem mezi zákazníkem a prodejcem. Zkoumá, jak vybraná restaurace působí na zákazníka a jak zákazníci tyto vlivy vnímají. Ze studie vybrané restaurace a jejich zákazníků vyplynulo, že většina respondentů ovlivnění k dosažení příjemné atmosféry podniku přijímá kladně. Dotázaní hosté si z větší části radu prodejce rádi vyslechli, zhodnotili a pak až sami vybrali pro sebe to nejlepší řešení. Význam práce spočívá ve zjištění, jak zvýšit tržby podniku pomocí ovlivňovacích prostředků bez manipulace a nátlaku na zákazníka.The thesis deals with the relationship between consumer and seller. The thesis explores how the selected restaurant functions on consumers and how consumers perceive these influences. The study of selected restaurant and they consumers showed that most of respondents liked these influences. Most of the interviewed guests welcomed advice from the staff, evaluated them and then chose the best solution. Purport the thesis lies in discovering how to increase sales by means of the Functioning without manipulation and pressure on the consumer.
Klíčová slova:
ovlivňování; zvýšení tržeb; zákazník; consumer; functioning; increase sales
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27138