Název:
Rozbor marketingového mixu firmy DK OPEN, s.r.o. s ohledem na její konkurenci
Překlad názvu:
Analysis of the Marketing Mix in DK OPEN, s.r.o.
Autoři:
Boučková, Jana ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce analyzuje současně používané složky marketingového mixu pekárny a cukrárny DK OPEN. Dále analyzuje její konkurenci a na základě syntézy zjištěných informací navrhuje možná doporučení pro zlepšení marketingové pozice firmy.This bachelor thesis analyses the parts of the marketing mix which are currently in use in the bakery and pastry-shop "DK OPEN". It also analyses its competitors and based on a synthesis of the gathered information, suggests possible recommendations for improving the marketing strategy of the company.
Klíčová slova:
konkurence; marketingový mix; rozbor; analysis; competition; marketing mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25227