Original title:
Nové trendy v marketingových komunikacích
Translated title:
New trends in marketing communications
Authors:
Cigošová, Petra ; Postler, Milan (advisor) ; Kotlasová, Leona (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá novými trendy v marketingových komunikacích. Popisuje význam nových médií a nových nástrojů marketingového komunikačního mixu. Klade si za cíl analyzovat nové trendy a formy marketingových komunikací a na základě zjištěných poznatků aplikovat jejich využití v marketingových komunikacích společnosti Direct Parcel Distribution CZ.The thesis deals with the new trends in marketing communication. It shows the importance of new media and new tools of marketing communication mix. It aims to analyze new trends and forms of marketing communication and based on the findings to apply their use in marketing communication of company Direct Parcel Distribution CZ.
Keywords:
marketing communication; new media; trends; marketingové komunikace; nová média; trendy
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/26191