Original title: Kupní rozhodovací proces při výběru mobilního operátora
Translated title: Buyer decision process in choice of mobile phone operator
Authors: Grinová, Renáta ; Zamazalová, Marcela (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2009
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: analysis of the 1st and 2nd stage; buyer decision process; consumer behavior; influences on buying behavior; market of mobile phone operators; marketing of services; questionnaire research; secondary agency data; analýza 1. a 2. stupně; dotazníkové šetření; kupní rozhodovací proces; marketing služeb; sekundární agenturní data; spotřební chování; trh mobilních operátorů; vlivy na chování kupujícího

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/24674

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76853


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-11-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share