Název:
Kupní rozhodovací proces při výběru mobilního operátora
Překlad názvu:
Buyer decision process in choice of mobile phone operator
Autoři:
Grinová, Renáta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces spotřebitele při výběru mobilního operátora se zaměřením na fyzické osoby. Diplomová práce je rozdělena do šesti částí. První a druhá část je zaměřena na teoretickou část týkající se marketingu služeb a spotřebního chování. Dále je rozebrána problematika trhu mobilních operátorů. Další stěžejní částí je výzkum kupního rozhodovacího procesu spotřebitele při výběru mobilního operátora. K prozkoumání této tématiky byly využity sekundární (agenturní) data. Další podklady byly získány pomocí dotazníkového šetření. V další kapitole je uvedeno shrnutí získaných výsledků se zaměřením na jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu při výběru mobilního operátora. V poslední kapitole jsou porovnány výsledky analýzy pro vybraný segment spotřebitelů s aktuální nabídkou mobilních operátorů v České republice.The aim of this diploma thesis is to analyze a buyer decision process of consumers in choice of mobile phone operator with a focus on individual. The diploma thesis is divided in six parts. The first and second parts focus on theory of marketing of services with an emphasis on services of mobile operators followed by consumer behavior. Next part covers problems of mobile phone operator's market. Next key part is buyer decision process of consumers in choice of mobile phone operator based on secondary (agency) data and based on results from analysis of a questionnaire. A summary of acquired results is compared to all phases of buyer decision process in sixth part. Comparing of results for picked customer segment with actual offer of mobile operators in Czech Republic is at the end of this thesis.
Klíčová slova:
analýza 1. a 2. stupně; dotazníkové šetření; kupní rozhodovací proces; marketing služeb; sekundární agenturní data; spotřební chování; trh mobilních operátorů; vlivy na chování kupujícího; analysis of the 1st and 2nd stage; buyer decision process; consumer behavior; influences on buying behavior; market of mobile phone operators; marketing of services; questionnaire research; secondary agency data
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24674