Název:
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Překlad názvu:
Sponsoring as a part of a marketing communication
Autoři:
Havlíková, Irena ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Má diplomová práce je nazvaná "Sponzoring jako součást marketingové komunikace". Jak je již z názvu patrné, hlavním tématem celé práce je poměrně "mladý" nástroj marketingové komunikace -- sponzoring. V teoretické části diplomové práce se nejprve věnuji marketingové komunikaci a marketingovému mixu, následně se v jedné kapitole lehce zmiňuji o značce a její identitě. Pak se zaměřuji přímo na sponzoring a vysvětlení pojmu CSR -- společenská odpovědnost firem. Praktickou část práce je zaměřena na společnost Škoda Auto. Jedná se o firmu s více jak stoletou tradicí, je i největším tuzemským zaměstnavatelem a zároveň patří se společností ČEZ k největším sponzorům v České Republice. Součástí práce je dotazníkové šetření zaměřené na to, jak veřejnost vnímá společnost Škoda AutoMy diploma thesis is named Sponsoring as a part of a marketing communication. How it is perceptible already from the title, the main theme of the whole work is relatively young tool of marketing communication - sponsoring. In theoretical part of my diploma work I firstly attend to the marketing communication and marketing mix , consequently in one chapter I lightly mention mark plus its identity. Then I concentrate directly on the sponsoring plus the explication of CSR -- Corporate Social Responsibility. Practical volume of my work is bent on the company Skoda Auto. Skoda Auto is a firm with more than centenary tradition. Skoda Auto is the biggest inland employer and together with the company CEZ belongs to the group of biggest sponsors in Czech Republic. Part of my diploma thesis is a questionnaire aimed for the fact - how the public perceives the company Skoda Auto.
Klíčová slova:
CSR - společenská odpovědnost firem; Marketingová komunikace; Sponzoring; Škoda Auto; CSR - Corporate Social Responsibility; marketing comunication; Skoda Auto; sponsoring
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24682