Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Authors:
Mikulová, Kristýna ; Kalinová, Hana (advisor) ; Jurášková, Olga (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat společnost Cvrčovická pekárna s.r.o. Provézt analýzu všech prvků marketingového mixu, zhodnotit současný stav a případně navrhnout doporučení, vedoucí k zlepšení situace ve společnosti.Target of this paper is to charakterize the company Cvrčovická pekárna s.r.o. Analyse each instruments of the marketing mix, assess their current situation and propose appropriate recommendations, which would lead to improvements in company.
Keywords:
marketing mix; place; price; product; promotin; cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/24717