Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Autoři:
Mikulová, Kristýna ; Kalinová, Hana (vedoucí práce) ; Jurášková, Olga (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat společnost Cvrčovická pekárna s.r.o. Provézt analýzu všech prvků marketingového mixu, zhodnotit současný stav a případně navrhnout doporučení, vedoucí k zlepšení situace ve společnosti.Target of this paper is to charakterize the company Cvrčovická pekárna s.r.o. Analyse each instruments of the marketing mix, assess their current situation and propose appropriate recommendations, which would lead to improvements in company.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace; marketing mix; place; price; product; promotin
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24717