Original title:
Analýza marketingového mixu v zvolenej firme
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in a chosen company
Authors:
Budišová, Emília ; Kalinová, Hana (advisor) ; Dunaj, Milan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Bakalárska práca je zameraná na spoločnosť Chemkostav, a.s.. Cieľom práce je analýza jednotlivých nástrojov marketingového mixu, a následne navrhnutie možných doporučení k zlepšeniu stávajúcich stavov, alebo riešenia v prípade zistených nedostatkov.Bakalářská práce je zaměřená na společnost Chemkostav, a.s.. Cílem práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixů, a následné navrhnutí možných doporučení k zlepšení stávajících stavů, nebo řešení zjištěných nedostatků.Bachelor word is focused on the company Chemkostav as. The aim of this work is the analysis of the various tools of marketing mix, and then propose possible recommendations to improve conditions, or resolution detected shortcomings.
Keywords:
Chemkostav, a.s.; distribution; marketing mix; price; production; promotion; SWOT analysis; cena; Chemkostav, a.s.; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/26272