Název:
Analýza marketingového mixu v zvolenej firme
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in a chosen company
Autoři:
Budišová, Emília ; Kalinová, Hana (vedoucí práce) ; Dunaj, Milan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca je zameraná na spoločnosť Chemkostav, a.s.. Cieľom práce je analýza jednotlivých nástrojov marketingového mixu, a následne navrhnutie možných doporučení k zlepšeniu stávajúcich stavov, alebo riešenia v prípade zistených nedostatkov.Bakalářská práce je zaměřená na společnost Chemkostav, a.s.. Cílem práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixů, a následné navrhnutí možných doporučení k zlepšení stávajících stavů, nebo řešení zjištěných nedostatků.Bachelor word is focused on the company Chemkostav as. The aim of this work is the analysis of the various tools of marketing mix, and then propose possible recommendations to improve conditions, or resolution detected shortcomings.
Klíčová slova:
cena; Chemkostav, a.s.; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace; SWOT analýza; Chemkostav, a.s.; distribution; marketing mix; price; production; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26272