Název: KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE ZNAČKY CACHAREL
Překlad názvu: Communication Strategy of the CACHAREL Brand
Autoři: Jukelsonová, Sofie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Týrová, Barbora (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zabývá komunikací a komunikačními nástroji jako takovými a jejich praktickou aplikací na značce Cacharel. Obsahuje řadu praktických poznatků načerpaných autorkou práce během jejího působení ve společnosti L´Oréal, do níž značka Cacharel spadá. Práce by měla sloužit jako základní příručka pro začínající brand manažéry značky Cacharel.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6374

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7675


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet