Original title: Marketingová strategie firmy Pietro Filipi při vstupu na zahraniční trhy
Authors: Uhrová, Kateřina ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Korauš, Antonín (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na výběr vhodné marketingové strategie pietro filipi při vstupu na rumunský trh. Součástí práce je analýza rumunského trhu a z ní vycházející doporučení ohledně marketingové strategie. Zvláštní důraz je kladen na výběr vhodné lokality pro umístění nové prodejní jednotky společnosti v Bukurešti.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7500

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7664


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share