Název: Marketingová strategie firmy Pietro Filipi při vstupu na zahraniční trhy
Autoři: Uhrová, Kateřina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Korauš, Antonín (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na výběr vhodné marketingové strategie pietro filipi při vstupu na rumunský trh. Součástí práce je analýza rumunského trhu a z ní vycházející doporučení ohledně marketingové strategie. Zvláštní důraz je kladen na výběr vhodné lokality pro umístění nové prodejní jednotky společnosti v Bukurešti.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7500

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7664


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet