Název:
Marketingová strategie firmy Pietro Filipi při vstupu na zahraniční trhy
Autoři:
Uhrová, Kateřina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Korauš, Antonín (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na výběr vhodné marketingové strategie pietro filipi při vstupu na rumunský trh. Součástí práce je analýza rumunského trhu a z ní vycházející doporučení ohledně marketingové strategie. Zvláštní důraz je kladen na výběr vhodné lokality pro umístění nové prodejní jednotky společnosti v Bukurešti.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7500