Název:
Marketingová strategie značek firmy Pierre Fabre na českém a slovenském trhu.
Překlad názvu:
Marketing strategy of the Pierre Fabre brands on the Czech and Slovak market
Autoři:
Mikešová, Marika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Hilburgerová, Petra (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se věnuje marketingové strategii značky A-Derma na českém a slovenském trhu. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky o marketingovém mixu, značce a strategickém řízení značky. V praktické části jsou stručně představeny strategie všech značek firmy Pierre Fabre. Dále se zabývám detailní analýzou marketingové strategie značky A-Derma a navrhuji, jak ji zlepšit. Analýza se zaměřuje na marketingový mix značky, jednotlivé kampaně, které probíhaly v roce 2010, jejich zhodnocení a návrh strategie pro rok 2011.This master thesis deals with the marketing strategy of A-Derma brand on the Czech and Slovak market. In the theoretical part I summarized basic information about marketing mix, brand and strategic brand management. In the practical section there is an introduction of marketing strategies of all the Pierre Fabre brands. Furthermore I focus on detailed analysis of A-Derma marketing strategy and suggest how to imporove it. The analysis evaluates marketing mix and individual campaigns in 2010 and proposes a strategy for 2011.
Klíčová slova:
A-Derma; dermokosmetika; hodnota značky; image; komunikační mix; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; positioning; řízení značky; A-Derma; brand management; brand values; communication mix; dermocosmetics; image; marketing; marketing mix; marketing strategy; positioning
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24361