Original title:
Rozbor nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Translated title:
Analysis of the Marketing Mix in a Chosen Company
Authors:
Bílek, Ondřej ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Boháč, Aleš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Nástroje marketingového mixu ve sdružení fyzických osob 3B instruments, se zaměřením na distribuci. Cílem mé práce je analyzovat nástroje marketingového mixu, zhodnocení správnosti jejich využití ve sdružení 3B instruments a navrhnout možná opatření pro jejich zlepšení.Marketing mix tools in the association of sole trader 3B instruments, with a view to distribution. The main goal of my research work is to analyze the present state of marketing mix tools, to evaluate the rightness of their utilize in the association 3B instruments and make a suggestion the possible recommendation for their improvement.
Keywords:
distribution; instruments; marketing; distribuce; marketing; nástroje
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/24797