Název:
Rozbor nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Překlad názvu:
Analysis of the Marketing Mix in a Chosen Company
Autoři:
Bílek, Ondřej ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Boháč, Aleš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Nástroje marketingového mixu ve sdružení fyzických osob 3B instruments, se zaměřením na distribuci. Cílem mé práce je analyzovat nástroje marketingového mixu, zhodnocení správnosti jejich využití ve sdružení 3B instruments a navrhnout možná opatření pro jejich zlepšení.Marketing mix tools in the association of sole trader 3B instruments, with a view to distribution. The main goal of my research work is to analyze the present state of marketing mix tools, to evaluate the rightness of their utilize in the association 3B instruments and make a suggestion the possible recommendation for their improvement.
Klíčová slova:
distribuce; marketing; nástroje; distribution; instruments; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24797