Original title:
Marketing v kinematografii
Translated title:
Marketing in cinematography.
Authors:
Kurilova, Yulia ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Pešek, Ondřej (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je poskytnout čtenáři informace o průběhu marketingových činností na různých etapách výroby a prodeje audiovizuální produkce. V prakticé části se záměřuju převažně na současný stav filmových trhu Evropy a zároveň vysvětluju podstatu fungování dotačních programů záměřených na podporu filmového průmyslu v Evropě.the aim of the work is to give reader an information about implementation of the marketing instruments during the process of making and selling audiovisual products. Also my aim is to hold a research about how European Union is helping its domestic cinematography to become more competitive comparing with film production of USA
Keywords:
cinematography; film; marketing; audiovizuální produkce; film; marketing; podpora Evropské audiovize
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/24384