Název:
Optimalizace a propagace webové prezentace na Internetu
Překlad názvu:
Optimalization and Promotion of Web Presentation via Internet
Autoři:
Šetek, Martin ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Svoboda, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na komplexní pojetí optimalizace pro vyhledávače (SEO) webových prezentací a následně jejich propagací reklamními kampaněmi založenými na systému pay-per-click (PPC). V práci jsou prezentovány teoretické poznatky získané z odborných zdrojů, především však praktické zkušenosti autora. Cílem práce je analyzovat metody a postupy dostupné pro oblast optimalizace webové prezentace následované efektivní propagací. K dosažení stanovených cílů je diplomová práce rozdělena na tři hlavní relativně samostatné části: seznámení se s problematikou, analýza jednotlivých metod a postupů optimalizace webové prezentace a výzkum efektivnosti dostupných PPC systémů v České republice. Hlavním přínosem diplomové práce je zmíněný výzkum týkající se analýzy a porovnání efektivity PPC systémů.This thesis is about complex search engine optimalization (SEO) of web presentations and its promotion within advertising campaigns which are based on pay-per-click (PPC) system. Theoretical pieces of knowledge are obtained from scientific sources, especially from the knowledge of the author (writer). The purpose of this thesis is to analyze available methods and progresses in sphere of optimalization of web presentation and its effective promotion. The thesis is separated into three main parts to achieve these goals (aims) above: introduction of problemacy, analyses of particular methods and progresses of optimalization of web presentation and research of effectiveness available PPC systems in the Czech Republic. The main contribution of the thesis is the research relevant to comparison of analyses and effectiveness of PPC systems.
Klíčová slova:
efektivita PPC systémů; hodnocení webu; marketing ve vyhledávačích; optimalizace pro vyhledávače; pay-per-click; použitelnost; přístupnost; accessability; efficiency of PPC systems; pay-per-click; search engine marketing; search engine optimization; usability; web rating
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23391