Název:
Strategická analýza společnosti KOH-I-NOOR GRAFIT, s.r.o.
Překlad názvu:
Strategic Analysis of KOH-I-NOOR GRAFIT, s.r.o.
Autoři:
Hejduková, Markéta ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Soroka, Stanislav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je zpracovat interní a externí analýzu společnosti KOH-I-NOOR Grafit s.r.o. a na jejím základě stanovit vizi společnosti a vypracovat návrh strategie. Stěžejními metodami vnější strategické analýzy jsou PEST analýza a Porterův model 5 sil, pro vnitřní strategickou analýzu je použita analýza vnitřních zdrojů a finanční analýza. Další zpracovanou metodou je SWOT analýza, která shrnuje a propojuje nejdůležitější poznatky z předchozích analýz; na jejím základě je stanovena strategie vybrané společnosti a navržena vize.The aim of this thesis is to elaborate a strategic analysis of the company KOH-I-NOOR Grafit, s.r.o., on this basis set vision and conceive a strategy suggestion. Principal methods of external analysis are PEST analysis and Porter's 5-forces model, in internal analysis are used analysis of internal sources and financial analysis. The next method is SWOT analysis, which sums up and interconnects the most important findings of previous analyses; on this ground is set a strategy of a chosen company and suggest a strategy.
Klíčová slova:
grafit; strategická analýza; strategie; vize; graphite; strategic analysis; strategy; vision
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26965