Název:
Marketingová strategie značky BLESK
Překlad názvu:
Blesk brand marketing strategy
Autoři:
Hladíková, Klára ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Složilová, Michaela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce "Marketingová strategie značky Blesk" pojednává o marketingové strategii značky v hospodářsky obtížněm roce 2009. Zabývá se marketingovými aktivitami, které v tomto roce proběhly, stručně představuje trh periodického tisku a seznamuje s konkurencí v této oblasti. Jejím cílem je zanalyzovat marketingovou strategii značky a zjistit, k jakému cíli marketingové aktivity společnosti primárně směřují. Obsahuje vyhodnocení těchto aktivit z hlediska efektivity a také doporučení na zlepšení marketingové práce ve společnosti pomocí SWOT analýzy značky a návrhů změn v marketingových aktivitách pro následující rok.The thesis deals with marketing strategy of Blesk daily in economically difficult year 2009. Presents main marketing activities, market of the daily newspaper and the competitors in this area. The main goal is to analyze marketing strategy of Blesk brand and to determine the main targets of the marketing activities.It contains an evaluation of these activities in terms of effectiveness and recommendations for improving the marketing work in the company using SWOT analysis and proposed changes in marketing activities for the following year.
Klíčová slova:
marketingová strategie; noviny; značka Blesk; Blesk brand; marketing strategy; newspaper
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23937