Original title:
Marketing produktu Karel IV.
Translated title:
Marketing of the product Karel IV.
Authors:
Mikšů, Šárka ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Čejka, Pavel (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce s názvem Marketing produktu Karel IV. je navrhnout marketingové komunikační kanály a naznačit možnosti dalšího směřování produktu. Teoretická část se věnuje marketingovému plánu a jeho částem. V praktické části lze nalézt analýzu trhu a konkurence, popis vývoje produktu a marketingový průzkum.Goal of the thesis Marketing of the product Karel IV. is to propose chanels of marketing communication and indicate possibilities of next product's development. Theoretical part is based on marketing plan and it's partition. In the practical part you can find market analysis and competing products analysis, product's evolution description and marketing research.
Keywords:
Karel IV.; marketing communication; marketing research; Karel IV.; marketingová komunikace; marketingový průzkum
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/24359