Název:
Strategie podniku
Překlad názvu:
Strategy of an Enterprise
Autoři:
Brabcová, Sanda ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Tiefenböck, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je vypracovat strategickou analýzu a strategii cestovní kanceláře Autoturist a.s. Součástí analýz je zkoumání externího prostředí pomocí PEST analýzy, metody 4C a Porterova modelu 5 sil. V rámci interního prostředí je provedena zejména finanční analýza, analýza dalších zdrojů podniku a SWOT analýza. Výsledkem je navržení konkrétní strategie pro zvolenou společnost.The aim of this thesis is to conduct strategic analysis and create a strategy for travel agency Autoturist a.s. Part of the analysis is research on external environment that includes PEST analysis, 4C method and Porter's five forces analysis. Internal environment is explored especilly with financial analysis, analysis of resources and SWOT analysis. Outcome is to propose concrete strategy for selected company.
Klíčová slova:
finanční analýza; PEST analýza; Porterův model 5 sil; strategická analýza; financial analysis; PEST analysis; Porter´s five forces analysis; strategic analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26958