Název: Brand management vybrané značky
Překlad názvu: Brand management of chosen brand
Autoři: Eisenbarthová, Tereza ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Pavelková, Mária (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand management; dekorativní kosmetika; značka; brand; brand management; colour cosmetics

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23571

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76320


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet