Original title:
Analýza marketingovej komunikácie - Trainingpoint (Knowledge Transfer centrum ČVUT - FEL)
Translated title:
Analysis of marketing communication - Trainingpoint (Knowldge Transfer centre ČVUT - FEL)
Authors:
Tilňáková, Ľudmila ; Postler, Milan (advisor) ; Nemčík, Martin (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Cieľom práce je analýza marketingovej komunikácie Knowledge Transfer centra Trainingpoint. Teoretická časť je venovaná marketingu služieb, marketingu vzdelávacách subjektov a predstaveniu foriem komerčných komunikácií. Praktická časť pozostáva z predstavenia centra Trainingpoint, jeho organizačnej štruktúry a priblíženia expertného školenia ako produktu. Ďalej obsahuje analýzu marketingovej komunikácie centra a návrhy na zlepšenie do budúcna.Cílem práce je analýza marketingové komunikace Knowledge Transfer centra Trainingpoint. Teoretická část je věnována marketingu služeb, marketingu vzdělávacích subjektů a představení forem komerčních komunikací. Praktická část se skládá z představení centra Trainingpoint, jeho organizační struktury a priblížení expertního školní jako produktu. Dále obsahuje analýzu marketinogvé komunikace centra a návrhy ona zlepšení do budoucna.The focus of the thesis is on analysis of marketing communication of Knowledge Transfer centre Trainingpoint. Theoretical part is dedicated to introduction of marketing of services, marketing of educational establishments and forms of marketing communications. Practical part consists of presentation of the centre Trainingpoint, its organizational structure and introduction of expert training as a product. Furthermore it contains analysis of marketing communication performed by the centre and suggestions for improvement in the future.
Keywords:
expert technical training; knowledge transfer; marketing communication; marketingová komunikace; odborné technické školení; přenos vědomostí
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/24541