Original title:
Launch nového produktu v rade BeBe Dobré ráno
Translated title:
Launch of the new product in BeBe Dobré ráno range
Authors:
Frančáková, Zuzana ; Postler, Milan (advisor) ; Nosková, Veronika (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Záverečná práca na tému "Launch nového produktu v rade BeBe Dobré ráno" popisuje vývoj a uvedenie novinky BeBe Dobré ráno extracereálne na trh. Cieľom tejto práce bolo zhodnotiť launch novinky a na základe výsledkov vlastného dotazníkového šetrenia navrhnúť stratégiu pre ďalší prípadný launch nového produktu v rade BeBe Dobré ráno. Teoretická časť práce vysvetľuje kľúčové pojmy ako značka, strategické riadenie značky a inovácie. Praktická časť je zameraná hlavne na vývoj a launch novinky BeBe Dobré ráno extracereálne, no čitatelia sa čoto dozvedia aj o značke BeBe Dobré ráno a spoločnosti Opavia.Závěrečná práce na téma "Launch nového produktu v řadě BeBe Dobré ráno" popisuje vývoj a uvedení novinky BeBe Dobré ráno extracereální na trh. Cílem této práce bylo zhodnotit launch novinky a na základě výsledků vlastního dotazníkového šetření navrhnout strategii pro další případný launch nového produktu v řadě BeBe Dobré ráno. Teoretická část práce vysvětluje klíčové pojmy jako značka, strategické řízení značky a inovace. Praktická část je zaměřená hlavně na vývoj a launch novinky BeBe Dobré ráno extracereální. Práce také obsahuje informace o samotné značce BeBe Dobré ráno a společnosti Opavia.The master thesis "Launch of the new product in BeBe Dobré ráno range" describes development and launch of the new BeBe Dobré ráno extracereal on the market. The aim of the thesis is to evaluate launch of the novelty and based on the results of the research, propose the strategy for next possible launch in BeBe Dobré ráno range. The theoretical part of the thesis explains key terms as brand, strategic brand management and innovations. Practical part is focused mainly on development and launch of the novelty BeBe Dobré ráno extracereal, but the readers can also gain some acknowledge about BeBe Dobré ráno brand and Opavia company.
Keywords:
BeBe Dobré ráno; Brand; Innovation; BeBe Dobré ráno; Inovace; Značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/24864