Název:
Marketingový význam body image v Číně
Překlad názvu:
Importance of body image marketing in China
Autoři:
Knotek, Lukáš ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním tématem je body image v Číně a hlavním cílem je porozumět specifikům pohledu Čínského spotřebitele na body image pomocí dotazníku.The main topic is body image in China and the main goal is to understand the specifics of the Chinese consumer's perspective on body image using a questionnaire.
Klíčová slova:
body image; kulturní rozdíly; Čína; body image; China; cultural differences
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24316