Original title:
Strategické řízení značky Signal
Translated title:
Strategic brand building of Signal
Authors:
Allushi, Amis ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Mrázková, Lucie (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie značky Signal ve srovnání s jejími konkurenty. Popisuje současný vývoj značky, především v letech 2009 a 2010. Identifikuje případné úspěchy či neúspěchy a navrhuje doporučení pro marketingovou strategii na příští roky.This diploma thesis is focused on strategic brand building of brand Signal. A complex research of all important issues has been made. It is an overall overview of oral care market in CZ, set up Signal status in this market.
Keywords:
brand building; in-store promotions; oral care; trade marketing; analýza konkurence; budování značky; podpora prodeje; trh zubní hygieny
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/23378