Název:
Strategické řízení značky Signal
Překlad názvu:
Strategic brand building of Signal
Autoři:
Allushi, Amis ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mrázková, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie značky Signal ve srovnání s jejími konkurenty. Popisuje současný vývoj značky, především v letech 2009 a 2010. Identifikuje případné úspěchy či neúspěchy a navrhuje doporučení pro marketingovou strategii na příští roky.This diploma thesis is focused on strategic brand building of brand Signal. A complex research of all important issues has been made. It is an overall overview of oral care market in CZ, set up Signal status in this market.
Klíčová slova:
analýza konkurence; budování značky; podpora prodeje; trh zubní hygieny; brand building; in-store promotions; oral care; trade marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23378