Název:
Návrh marketingového mixu společnosti MADETA, a.s.
Překlad názvu:
Draft of Marketing Mix Tools in MADETA, a.s.
Autoři:
Řádová, Dana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Teplý, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, provést marketingovou situační analýzu a analýzu současného stavu nástrojů marketingového mixu produktové řady. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout nový marketingový mix produktové řady.The aim of the bachelor thesis is to characterize the company, implement the marketing situational analysis and the analysis of the current status of marketing mix tools of the product line. Based on the information obtained and shortcomings identified to propose a new marketing mix of the product line.
Klíčová slova:
BCG matice; cena; distribuce; GE matice; marketingová komunikace; marketingová situační analýza; marketingový mix; PEST analýza; produkt; SWOT analýza; BCGmatrix; GE matrix; marketing mix; marketing situational analysis; PEST analysis; place; price; product; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24958