Original title:
Návrh marketingového mixu společnosti MADETA, a.s.
Translated title:
Draft of Marketing Mix Tools in MADETA, a.s.
Authors:
Řádová, Dana ; Hesková, Marie (advisor) ; Teplý, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, provést marketingovou situační analýzu a analýzu současného stavu nástrojů marketingového mixu produktové řady. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout nový marketingový mix produktové řady.The aim of the bachelor thesis is to characterize the company, implement the marketing situational analysis and the analysis of the current status of marketing mix tools of the product line. Based on the information obtained and shortcomings identified to propose a new marketing mix of the product line.
Keywords:
BCGmatrix; GE matrix; marketing mix; marketing situational analysis; PEST analysis; place; price; product; promotion; SWOT analysis; BCG matice; cena; distribuce; GE matice; marketingová komunikace; marketingová situační analýza; marketingový mix; PEST analýza; produkt; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/24958