Název:
Postoje relevantních segmentů jako podklad pro revitalizaci značky
Překlad názvu:
The attitudes of relevant segments as a basis for revitalizing brand
Autoři:
Černá, Jitka ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Jakubíková, Dagmar (oponent) ; Koudelka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Disertační práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Teoretický vstup do problematiky významu značek muzeí pro jejich marketing je ilustrovaný výzkumnou sondou. Analýza šíře náhledu na problematiku postojů návštěvníků k muzeím ústí ve zdůraznění významu značky muzeí pro tento vztah. Výzkumný problém je začleněn do kontextu globální penetrace nejsilnějších značek muzeí. Na příkladu Národního zemědělského muzea Praha jsou aplikovány zkoumané marketingové přístupy v muzejnictví a navrženo řešení problémů s postoji ke značce muzea.The main objective is a theoretical introduction to the rare-studied and published issue of the importance of museum brands for the marketing of thereof. The research problem is incorporated into the context of global penetration of the strongest brands of museums. The marketing approaches are applied to the National Agricultural Museum in Prague.
Klíčová slova:
marketing; muzeum; značka; brand; marketing; museum
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27948