Original title: Analýza komunikace sociálních kampaní proti kouření
Translated title: Analýza komunikace sociálních kampaní proti kouření
Authors: Součková, Anežka ; Pešek, Ondřej (advisor) ; Procházková, Markéta (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2010
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Code of ethics; Code of ethics of tobacco advertising; Communication; Features of social campaign; Marketing; Social advertising; Social campaign; Social marketing; Etický kodex; Etický kodex tabákové reklamy; Komunikace; Marketing; Motivy; Sociální kampaně; Sociální marketing; Sociální reklama

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/24311

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75907


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-11-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share