Original title: Marketing neziskové organizace se zaměřením na Humanistické centrum Narovinu
Translated title: Marketing of Non-profit Organizations with a Focus on Humanistické Centrum Narovinu
Authors: Vrzalová, Marcela ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Diplomová práce na téma "Marketing neziskové organizace se zaměřením na Humanistické centrum Narovinu" je rozdělena do dvou částí. První část popisuje neziskový sektor a jeho přístup k marketingu. V centru zájmu druhé části stojí občanské sdružení Humanistické centrum Narovinu a jeho marketingové aktivity. Na základě teoretických poznatků, analýzy konkurenčních organizací a na základě výzkumu veřejného mínění o neziskových organizacích jsou Humanistickému centru Narovinu navrhnuty taková zlepšení maketingových aktivit, které mohou zvýšit povědomí o tomto občanském sdružení, zvýšit zájem o dobrovolnou pomoc v organizaci a zvýšit počet adoptivních rodičů a ostatních dárců, což bylo cílem této práce.
Keywords: adopce na dálku; DMS; dárcovství; Humanistické centrum Narovinu; makreting neziskových organizací; neziskový sektor; sociální marketing

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1313

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-758


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share