Original title:
Marketing neziskové organizace se zaměřením na Humanistické centrum Narovinu
Translated title:
Marketing of Non-profit Organizations with a Focus on Humanistické Centrum Narovinu
Authors:
Vrzalová, Marcela ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Diplomová práce na téma "Marketing neziskové organizace se zaměřením na Humanistické centrum Narovinu" je rozdělena do dvou částí. První část popisuje neziskový sektor a jeho přístup k marketingu. V centru zájmu druhé části stojí občanské sdružení Humanistické centrum Narovinu a jeho marketingové aktivity. Na základě teoretických poznatků, analýzy konkurenčních organizací a na základě výzkumu veřejného mínění o neziskových organizacích jsou Humanistickému centru Narovinu navrhnuty taková zlepšení maketingových aktivit, které mohou zvýšit povědomí o tomto občanském sdružení, zvýšit zájem o dobrovolnou pomoc v organizaci a zvýšit počet adoptivních rodičů a ostatních dárců, což bylo cílem této práce.
Keywords:
adopce na dálku; DMS; dárcovství; Humanistické centrum Narovinu; makreting neziskových organizací; neziskový sektor; sociální marketing
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1313