Název:
Analýza spokojenosti zákazníka společnosti Controller-Institut, Contrast Consulting Praha spol. s r.o.
Autoři:
Šmídová, Tereza ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Cechlová, Olga (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníka, která je vypracována na základě metodiky profesora Nenadála. Jak téma funguje v praxi, je ukázáno na společnosti Controller-Institut, Contrast Consulting Praha spol. s r.o..Prvním výstupem práce je celkové zhodnocení úrovně vzdělávacích seminářů společnosti, které proběhly v roce 2007. Druhým výstupem je návrh nového dotazníku, který odhalí chyby stávajícího hodnotícího formuláře společnosti.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7196