Název:
Kreditní karta jako produkt
Překlad názvu:
Credit Card as Product
Autoři:
Barcal, Tomáš ; Votava, Libor (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem teoretické čáti bakalářské práce je seznámit čtenáře s historickým vývojem produktu kreditní karty a kartových asociací, technologickými novinkami posledních let, typologií platebních karet a vývojem používané technologie. Praktická část mé práce má za cíl analyzovat produkty kreditních karet poskytovaných třemi "hlavními hráči" na českém trhu. Dále tyto produkty porovnat a vyhodnotit nejvýhodnější z vybraných produktů. Praktická část práce slouží jako návod pro potencionálního zájemce o produkt kreditní karty a zároveň nastiňuje doporučení, kterých by se zájemce měl při rozhodování držet. Cílů praktické části jsem dosáhl za pomoci metod analýzy, komparace a deskripce. Přínosem mé bakalářské práce je poskytnutí návodu, na co vše se zaměřit, které kategorie poplatků analyzovat a jak správně hodnotit tyto kategorie, potencionálnímu zájemci o produkt kreditní karty. Stejně tak tvorba doporučení, jak správně zacházet s tímto produktem, tak aby byla zajištěná jeho maximální výhodnost.Aim of the teoretical part of bachelor thesis is to acquaint the reader with historical evolution of credit cards and card associations, technological innovations of recent years, typology of payment cards and evolution of used technology. Aim of the practical part is to analyze credit cards provided by three "major players" on czech market. Further to compare these products and to evaulate the most profitable product from the selected. Practical part of this thesis is instrumental as a guide for potential applicant of credit card product as well this part outlines recommendations, which should the applicant use for a decision. The aims of the practical part I have achieved with help of methods of analysis, comparison and description. Contribution of my bachelor thesis is provided quidance what all is neccesary to focuse on, which categories of fees to analyze and how to correctly evaluate these categories to a potencial applicant of a credit card. Similarly making the recommendations how to properly deal with this product to maximazi its profitability.
Klíčová slova:
Kartové asiciace; Kreditní karta; Typologie platebních karet; Card association; Credit card; Typology of payment cards
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26027